Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Ένα εξαιρετικό άρθρο...

αναδημοσίευση από το kostasxan.blogspot.com

Θέλω να γίνω κι εγώ λαθρομετανάστης στην Ελλάδα.

Να γίνουμε όλοι λαθρομετανάστες! Πάμε…


Μαθαίνοντας τις τελευταίες εξελίξεις και τους σχεδιασμούς του υπουργού Προστασίας του (ξένου) Πολίτη, αισθάνομαι επιτακτικά την ανάγκη να μεταβληθώ σε λαθρομετανάστη.

Όχι, δεν θέλω να γίνω λαθρομετανάστης στην Βραζιλία, στην Ουγκάντα, στα Σκόπια, στην Βουλγαρία ή στην Αλβανία.
Πρέπει να γίνω λαθρομετανάστης στην Ελλάδα, γιατί έχω κι εγώ δικαιώματα, σαν πολίτης, να ζητήσω να γίνω κάτι που δεν είμαι, κάτι καλύτερο από αυτό που είμαι, κάτι που θα μου δώσει μέλλον στον τόπο που ζω και στον οποίο θέλω να ζήσω πλέον ως λαθρομετανάστης.
Τα δικαιώματα των πολιτών του κόσμου, είναι σαφέστατα λιγότερα από τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών, οι οποίοι δικαιούνται να ζήσουν καλύτερα από όλους, να τους χορηγηθούν ευκολίες περισσότερες από τους άλλους, να τους δοθεί ασφάλιση, υγειονομική περίθαλψη, εργασία (και όχι απασχόληση), αλλά και σπίτι.
Εγώ είμαι ένας άνεργος Έλληνας πολίτης μέσα στην ίδια μου την χώρα. Χωρίς σπίτι και χωρίς κανένα μέλλον. Κι αυτό συμβαίνει επειδή ο υπουργός Προστασίας του (ξένου) Πολίτη δεν προστατεύει εμένα, αλλά τους λαθρομετανάστες!

Η συνέχεια εδώ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πως εφθασαν εδω, το τι περνουν ,τι νοιωθουν και το ποσο καλη αντιμετωπιση εχουν αυτοι οι ανθρωποι...
καταρα ειναι σε καποιο να του ευχηθεις ,να τα περασει...

blogakias είπε...

Επειδή είμαι και εγώ μετανάστης αλλά όχι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ, ξέρω πως είναι να είσαι μακριά από την πατρίδα σου. Με την μόνη διαφορά εγώ πήγα από την πόρτα της χώρας και όχι πηδώντας τα κάγκελα και κάνοντας πλιάτσικο...