Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Μια κατάθεση ψυχής...

Φραγκουλα Καραμπελα
 
Επειδή καμία σας δεν έχει ακούσει προφανώς τι είπε η ίδια και προφανώς ευτυχώς καμία σας δεν έχει
πέσει θύμα πραγματικού βιασμού να σας ενημερώσω πρώτα τι έχει πει η ίδια για το σκηνικό του "βιασμού". 
Ο κύριος λοιπόν μαζί με το Σοφάκι και την υπόλοιπη ομάδα είχαν πάει στη Μαγιόρκα και την φλέρταρε όλη την μέρα του σκηνικού, το βράδυ στο ξενοδοχείο, μετά το φαγητό μπήκαν μαζί στο ασανσέρ για τα δωμάτια τους. Υπόψιν εξακολουθεί να την φλερτάρει και μετά την καλεί στο δωμάτιο του το Σοφάκι λοιπόν 20 χρόνων πήγε με την θέληση της μαζί του στο δωμάτιο γδύθηκε μόνη της έκαναν ότι έκαναν χωρίς αντίσταση καμία, ντύθηκε και πήγε στο δωμάτιο της και εκεί κατάλαβε ότι το είχε μετανιώσει αλλά δεν είπε τίποτα σε κανέναν γιατί θα καταστρεφόταν η καριέρα της!
 
Και τώρα ακούστε και μια γυναίκα που έχει πέσει θύμα πραγματικού βιασμού:
 
Είμαι 15 χρονών και γυρνάω από φροντιστήριο 9 το βράδυ πηγαίνοντας σπίτι μου με πιάνουν δύο και κυριολεκτικά με σέρνουν στο αμάξι τους με πάνε σε μια ερημιά και με βιάζουν και οι δύο μπροστά και πίσω προσπαθώ να αντισταθώ χτυπιέμαι φωνάζω ουρλιάζω με χτυπάνε και αφού με βιάζουν και οι δύο με παρατάνε κομμάτια και φεύγουν βρίσκω το κουράγιο και ξεκινάω να φύγω από κει να βρω έστω έναν άνθρωπο να με πάει στην αστυνομία βρίσκω ένα καφέ μπροστά μου και μπαίνω μέσα λέω στην κοπέλα κάλεσε την αστυνομία και σβήνω μόλις συνήλθα ήταν από πάνω μου 2 αστυνομικοί και η κοπέλα με ρωτάνε τι έγινε και τους τα λέω με πήγανε στο νοσοκομείο για εξετάσεις και την ιατρική γνωμάτευση που πιστοποιεί τον βιασμό όταν με πήγανε μετά στο τμήμα έκανα κατευθείαν μήνυση είχαν έρθει και οι γονείς μου μέχρι εκείνη την ώρα!
Όταν λοιπόν έχεις πέσει θύμα πραγματικού βιασμού κοπελιές δεν έχεις μυαλό να σκεφτείς καριέρα το μόνο που θες είναι να τιμωρηθεί το καθίκι που σε κατέστρεψε το τέρας που σου έδειξε με τον πιο άσχημο τρόπο το σεξ δεν θες να σε ακουμπάει κανένας ούτε ο θεός ο ίδιος θες να τον σκίζεις στα δύο κλείνεις τα μάτια σου να κοιμηθείς και πετάγεσαι ουρλιάζοντας γιατί ζεις ξανά και ξανά και ξανά τον εφιάλτη εγώ προσωπικά ακόμα και τώρα που έχουν περάσει 25 χρόνια υπάρχουν βράδια που πετάγομαι ουρλιάζοντας κλαίγοντας! 
 
Αυτό λοιπόν που περιγράφει η κυρία Σοφία μόνο βιασμός δεν είναι και ακούγοντας το αηδίασα με την κυρία αυτή που βγαίνει χωρίς ντροπή να πει ότι έκατσα και δεν είπα τίποτα για να μην καταστραφεί η καριέρα μου και τα όνειρα μου εμάς καταστράφηκε η ζωή μας ένα χρόνο δεν άφηνα ούτε τον πατέρα μου να με ακουμπήσει ένα χρόνο έκανα ψυχανάλυση για να ηρεμήσω ένα χρόνο έπαιρνα ελαφριά ηρεμιστικά για να μπορέσω να κοιμηθώ και θα μιλήσει η κυρία Σοφία για όνειρα και για καριέρα ???
Αη σιχτίρ πατσαβούρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: