Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

Δεν υπάρχει πιο ταπεινωτική απάντηση από την περιφρονητική σιωπή.

Β.Χρυσαΐδης

 Όλον αυτόν τον καιρό ακούστηκαν πολλά και διάφορα για το πρόσωπό μου , την οικογένεια μου αλλά

και το κοντινό μου περιβάλλον, όμως ΣΩΠΑΣΑ.
Τα περισσότερα από αυτά ήταν κείμενα επιστημονικής φαντασίας και αποδεικνύουν τον τρόμο που σπέρνει στο διάβα του, παγκοσμίως, ο περίφημος SARS COVID-19, ή κατά κόσμον κορονοϊός.
Την ίδια ώρα όμως που εγώ "γελούσα" απέναντι σε αυτό τον "ιό", οι περισσότεροι σιγοψιθύριζαν ασυναρτησίες χωρίς να έχουν εικόνα της κλινικής μου κατάστασης.( Και όλο αυτό για λίγο κουτσομπολιό, και όχι αληθινού ενδιαφέροντος).
Παρόλα αυτά 8 μέρες στην ΜΕΘ, κάνοντας κοιλιακούς και κάμψεις ( αφού ποτέ δεν διασωληνώθηκα ούτε βρέθηκα σε στιγμή αδυναμίας!! ) και έχοντας επικοινωνία με τον «έξω» κόσμο, μάθαινα για όλες αυτές τις φημολογίες και πραγματικά μου προκαλούσαν γέλιο.
Το χειρότερο όμως ήταν πως κατηγορήθηκαν άνθρωποι για ανευθυνότητα και απερισκεψία, άνθρωποι που από την πρώτη στιγμή έκαναν τις απαραίτητες εξετάσεις (ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ), και ΜΑΝΤΈΨΤΕ….. βγήκαν ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ.
Για αυτό καλύτερο θα ήταν πριν μιλήσετε, να βουτάτε την γλώσσα σε αυτό που βρίσκεται μεσα στο κεφάλι σας, ο,τι και αν είναι αυτό.
Βρισκόμενος αναγκαστικά σε αυτήν την κατάσταση όλες αυτές τις ημέρες, βρήκα τον χρόνο να σκεφτώ το ποιοι πραγματικά αξίζουν και ποιοι όχι. Στις χαρές όλοι φίλοι-φίλες και στις δυσκολίες εξαφανισμένοι πίσω απο οθόνες να κρυφοκοιτούν.
Με περίσσεια αυτοπεποίθηση λοιπόν, σας λέω ότι ΧΑΊΡΩ ΆΚΡΑΣ ΥΓΕΊΑΣ, και μπορεί ο covid να μην μου άφησε κανένα κουσούρι, αλλά σίγουρα όλες αυτές οι συμπεριφορές με έκαναν να πετάξω από πάνω μου όλα τα παράσιτα που φυτοζωούσαν δίπλα μου, κάνοντας με πιο δυνατό από ΠΟΤΕ.

Υ.Γ1:Αν όντως αυτό που είχα είναι κορονοϊός τότε ΚΟΡΟΝΟΪΕ
ΣΕ ΓΛΈΝΤΗΣΑ ...ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ!

Υ.Γ2:ΤΟ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΩΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: