Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Η μάχη του μοναχικού Αντωνιάδη

 Του Νίκου Αντωνιάδη

Ο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΡΒΕΣΟΣ :

ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ !! ΞΑΝΑ !!

ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ :

ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΓΗΚΑ ΝΙΚΗΤΗΣ

ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗΤΗΣ

ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ :

ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΩ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΤΗΣ ,

ΑΛΛΑ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΧΑΜΕΝΟΙ

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ,

ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΤΗ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ...

Την ώρα που οι συνάδελφοί μας δικηγόροι της Γερμανίας τιμούν τους όρκους τους και έχουν βγει μπροστά, συνεργάζονται με τους συναδέλφους μας στις Η.Π.Α, ξεσηκώνουν τον κόσμο και οργανώνουν διαμαρτυρίες και διαδηλώσεις εκατομμυρίων ανθρώπων, ξεσκεπάζουν την απάτη και προστατεύουν τα ατομικά δικαιώματα και τις ελευθερίες των Γερμανών πολιτών ,

ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών και ο πρόεδρός του Δημήτρης Βερβεσός μένουν απαθείς και οι κυβερνώντες ασφαλείς.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω με τα θηρία που καταδυναστεύουν τους Έλληνες πολίτες.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να βγαίνω μπροστά. Να εκτίθεμαι. Να απαιτώ απαντήσεις. Να απαιτώ εξηγήσεις. Να στέλνω εξώδικα. Να καταθέτω αγωγές και μηνύσεις. Να παλεύω με όλην την κυβέρνηση. Να παλεύω με τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς του. Να παλεύω με τα δημόσια νοσοκομεία σε όλη τη χώρα. Με τους συνεργαζόμενους με την κυβέρνηση επιστήμονες. Με τα ΜΜΕ. Να ξεσκεπάζω την απάτη. Σε όλα τα επίπεδα.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω για την αλήθεια. Για τα συνταγματικά δικαιώματα και τις ατομικές ελευθερίες των Ελλήνων πολιτών. Που ποδοπατούνται. Με διώξεις και φυλακίσεις.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω με έναν υπουργό που απειλεί θεούς και δαίμονες και επιχειρεί να καταδυναστεύσει το διαδίκτυο και να φιμώσει την ελεύθερη φωνή των Ελλήνων. Με διώξεις και φυλακίσεις.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω με έναν υπουργό που επιχειρεί με παρακρατικές και γκεμπελικές μεθόδους, χρησιμοποιώντας τα αργυρώνητα ΜΜΕ, να εκφοβίσει τη μόνη δικηγορική φωνή που ξεσηκώνει χιλιάδες Έλληνες πολίτες ενάντια στην επιχείρηση καταδυνάστευσής τους. Με διώξεις και φυλακίσεις. Να εκθέτει σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή μου. Ενώ την ίδια ώρα η Ελληνική Αστυνομία, της οποίας είναι ο πολιτικός προϊστάμενος, υποτίθεται ότι με προστατεύει από τον κίνδυνο αυτό.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω με τα Ελληνικά Hoaxes και την παράλληλη με την κυβέρνηση εκστρατεία φασιστικής λογοκρισίας στο διαδίκτυο.

Με έχουν αφήσει μόνο μου να παλεύω με το θηρίο της Facebook και την παράλληλη με τα Hoaxes και την κυβέρνηση εκστρατεία φίμωσης της αλήθειας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι η δεύτερη φορά που με αφήνει μόνο μου ο Δικηγορικός Σύλλογος. Όταν από το 2008 έως το 2011 ζητούσα την προστασία του στην επιχείρηση εξόντωσής μου από το δικαστικό σύστημα, επειδή αποκάλυψα τα δικαστικά εγκλήματα στα ανακριτικά γραφεία της Ευελπίδων και έσωσα τους ανθρώπους που μου εμπιστεύτηκαν την ελευθερία τους και τη ζωή τους, ο Σύλλογος συνήργησε με την αδιαφορία και την ανοχή του στην απόπειρα εξόντωσής μου.

Μόνος μου έφτασα μέχρι το τέλος. ΚΑΙ τους ανθρώπους μου έσωσα από τα δικαστικά πραξικοπήματα ΚΑΙ εγώ κέρδισα. Αθωώθηκα ομόφωνα από το Εφετείο Αθηνών, από το υγιές κομμάτι της Δικαιοσύνης, ενώ όλοι οι εισαγγελείς και οι δικαστές που είχα μηνύσει για κακουργηματικές καταχρήσεις εξουσίας, του ιδίου του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου συμπεριλαμβανομένου, ήταν εν ενεργεία.

Στη δίκη του Εφετείου ήμουν μόνος μου. Ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών ήταν δραματικά απών. Βλέπετε, μου είχε ασκήσει πειθαρχική δίωξη. Την οποία είχε αναστείλει. Με τη βεβαιότητα ότι θα καταδικαζόμουν, αφού είχα το σύστημα αποφασισμένο εναντίον μου. Και ήθελε να είναι αρεστός στο σύστημα. Μη το δυσαρεστήσει. Και περίμενε την καταδίκη μου για να μου αφαιρέσει την άδειά μου και να ξεμπερδεύει το σύστημα μαζί μου μια και καλή.

Και όταν μπήκα στην αίθουσα που συνεδρίαζε το Πειθαρχικό Συμβούλιο, όλοι ανέμεναν να τους ανακοινώσω την ποινή μου. Και εγώ τους ανακοίνωσα την αθώωσή μου. Και φυσικά ΤΟΤΕ έγινα ξαφνικά ήρωας.

Ήταν όμως αργά...

Και τώρα ξανά τα ίδια. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, τα ξέρουν όλα. Και δεν κάνουν τίποτα. Για να μη δυσαρεστήσουν το σύστημα. Ξανά. Και εγώ είμαι και πάλι τιμωρός. Και το πλέον πιθανόν, θα είμαι και πάλι κατηγορούμενος.

Θα νικήσω όμως και αυτή τη φορά.

Ο Δικηγορικός Σύλλογος όμως θα μείνει στην ιστορία όχι ως προστάτης των συνταγματικών δικαιωμάτων των Ελλήνων, όπως είναι η ιερή αποστολή του ,

αλλά ως συνένοχος στα εγκλήματα σε βάρος του ελληνικού λαού.

Του αφιερώνω λοιπόν την αθώωσή μου την πρώτη φορά που με άφησε να παλεύω και πάλι μόνος μου με το σύστημα.

Η αθώωσή μου αυτή είναι τίτλος τιμής για μένα. Είναι τα διαπιστευτήριά μου. Είναι η απόδειξη ότι τίμησα τον όρκο που έδωσα πριν από 27 χρόνια. Που δίνει θάρρος και την ελπίδα σε όλες και όλους που με ακολουθούν στον πόλεμο αυτό και με εμπιστεύονται, ότι θα κερδίσω ξανά.

Και αυτή τη φορά δεν υπερασπίζομαι μόνο δύο - τρεις ανθρώπους. Αυτή τη φορά υπερασπίζομαι χιλιάδες.

Ό,τι έκανα πριν από δέκα χρόνια, το ίδιο κάνω και τώρα. Ό,τι κάνω πάντα. Και θα το κάνω μέχρι το τέλος.

Το δικό μου ή του συστήματος:

Ή εγώ ή αυτό.

Και ο Σύλλογός μου, πάλι απών. Ξανά.

Κρίμα...

------

Στη φωτογραφία αριστερά, η γνωστοποίηση από την Εισαγγελία στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών της ποινικής δίωξης σε βάρος μου για την “ψευδή καταμήνυση κατά συρροή” εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών. Το 2008.

Επί τρία χρόνια ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών με άφησε απροστάτευτο. Ενώ είχα υποβάλει όλα τα στοιχεία που αποδείκνυαν τα δικαστικά και εισαγγελικά πραξικοπήματα. Περίμενε απλώς να βάλει την ταφόπλακα.

Στη φωτογραφία δεξιά, η δικαίωσή μου. Το 2011.

Ο τίτλος τιμής...

Τελικά, το μετάνιωσα.

Δεν θα τον αφιερώσω στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών. Ούτε στον Δημήτρη Βερβεσό.

Σε σας τον αφιερώνω.

Σε όλους εσάς που στηρίζετε τις ελπίδες σας σε μένα.

Σε σας και μόνο σε σας !

ΠΗΓΗ



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: