Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

"Το σπίτι μου, το κάστρο μου"

{...«Μπήκαν 2 με 3 άτομα. Υπήρχε ένα λευκό αυτοκίνητο έξω. Όλα έγιναν μέσα σε 6 λεπτά» δήλωσε ο
επιχειρηματίας Πάρης Κομνηνός στο σπίτι του οποίου στην Εκάλη εισέβαλαν διαρρήκτες «αρπάζοντας» 120.000 ευρώ σε μετρητά και κοσμήματα αξίας 30.000 ευρώ.
 
Όπως περιγράφει ο 50χρονος ιδιοκτήτης κατασκευαστικής εταιρείας, οι διαρρήκτες προσπάθησαν αρχικά να μπουν από την πόρτα της αυλής, χρησιμοποιώντας λοστό αλλά δεν τα κατάφεραν. Τελικά μπήκαν από την γκαραζόπορτα και στη συνέχεια έσπασαν την κεντρική είσοδο του σπιτιού.
 
«Έγινε ένας χαμός μέσα στο σπίτι, το ανακάτεψαν. Υπάρχουν 16 κάμερες μέσα στο σπίτι. Φορούσαν κουκούλες και γάντια. Εγώ δεν ήμουν στο σπίτι» προσθέτει.
 
«Δεν είναι η πρώτη φορά που με ληστεύουν. Το 2017 είχαν μπει μέσα στην εταιρεία μου και μού πήραν ολόκληρο το χρηματοκιβώτιο» συμπληρώνει.
 
Ο τρόπος δράσης των διαρρηκτών κάνει την ΕΛΑΣ να πιστεύει ότι πρόκειται για Ρομά. Την έρευνα έχει αναλάβει η Ασφάλεια βορειοανατολικής Αττικής...}
 
1. Μπήκαν 2 με 3 άτομα σε σπίτι, με τρόπο ξεκάθαρης εισβολής. Αυτό δείχνει θάρρος και θράσος, πηγάζον από το ισχύον ανεπαρκές νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και την ελλειπή αστυνόμευση στις γειτονιές.
 
2. Αν βρισκόταν μέσα ο άνθρωπος, ποιά θα ήταν η μοίρα του απέναντι σε τρεις τέτοιους αποφασισμένους εισβολείς;
 
3. Διαρκώς ακούμε για τα "κατορθώματα" μιας συγκεκριμένης "ευπαθούς" ομάδος. Μήπως εκτός από στοχευμένες πολιτικές επιδομάτων, πρέπει να εφαρμοστεί και στοχευμένη αστυνομική έρευνα;
 
4. Οι εξέχουσες περιπτώσεις ληστειών τα τελευταία χρόνια έχουν καταστήσει σαφές τόσο στους νομοταγείς πολίτες όσο και στους κακοποιούς, πως το να εισβάλεις σε ένα σπίτι και υπό την απειλή βίας να ληστέψεις τους κατόχους του είναι κάτι εύκολο και (δυστυχώς) καθημερινό. 
 
Πρέπει να εφαρμοστεί νόμος περί οπλοκατοχής και οπλοχρησίας εντός οικίας στα πρότυπα του αμερικανικού νόμου "το σπίτι μου, το κάστρο μου" (Castle doctrine).
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: