Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Στον αέρα τα θετικά μοριακά τεστ

Ν.ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ 30Μαρτίου2021

Tινάζουμε στον αέρα με τον Dimitrios Pontikas όλα τα θετικά μοριακά τεστ, από την αρχή της
"πανδημίας" μέχρι σήμερα !!!

Προς Ιατρικό Κέντρο Αμαρουσίου : 

Ακόμα να απαντήσετε; Στείλατε τον Γιώργο Βιόπουλο στο Αγία Όλγα, με δυο αποτελέσματα, τα οποία ψευδός βεβαιώσατε ότι είναι 100% θετικά στον sars-cov-2!
Επικαλεστήκατε τον Γερμανό κατασκευαστή, άλλα τα δείγματα τα επεξεργαστήκατε με του Κινέζου, ο οποίος στις δικές του οδηγίες, δ ε ν αποκλείει άλλους κορωνοϊους!

Νομίζατε ότι με τους λίγους κύκλους ξεμπερδέψατε,όπως ο καθηγητής μικροβιολογίας του Αττικόν νόμιζε ότι ξεμπέρδεψε με το αρνητικό τρίτο τεστ και ομολόγησε την ψευδή βεβαίωση που διέπραξε , και την έκθεση σε κίνδυνο της ζωής του ασθενούς στο Τζάνειο, τον οποίο είχε στείλει στην“Σπιναλόγκα” του Τζάνειου, με ένα ψευδές θετικό αποτέλεσμα,αφού παραδέχθηκε, εκ των υστέρων και αφού όμως εγώ ζήτησα εξηγήσεις και όχι επειδή αυτός αυτοβούλως έκανε επανεξέταση, ότι το θετικό αποτέλεσμα προέκυψε μετά από την επεξεργασία του δείγματος στους 35 κύκλους και

επομένως ήταν “ασθενώς θετικό”, δηλαδή  αρνητικό !!!

Εσείς απαντήσατε ότι στα δείγματα του Γιωργου Βιοπουλου ο ιός ανιχνεύτηκε στους 22,4 κύκλους με το γερμανικό τεστ, πλην όμως σας ξέφυγε ότι τελικά τα δείγματα τα επεξεργαστήκατε με το κινεζικό κιτ και επομένως ψευδώς βεβαιώσατε, ότι ήταν 100% sars-cov-2 !!!
Και επομένως ο Γιωργος Βιοπουλος κακώς μεταφέρθηκε στο Αγία Όλγα, ώστε και πραγματικά θετικός να υπήρξε μετά, θα κόλλησε στο Τζανειο εξαιτίας σας, αφού τον στείλατε στην “Σπιναλόγκα” του νοσοκομείου αυτού, με αμφίβολα θετικά αποτελέσματα !!! Και ενώ σας ζήτησαν εξηγήσεις και περαιτέρω στοιχεία οι κόρες, ακόμα να απαντήσετε, ενώ στο πρώτο ερώτημα ήσασταν ταχύτατοι... Πάμε λοιπόν τώρα με τον Δημήτρη Ποντίκα, να ζητήσουμε τις ίδιες εξηγήσεις, συνολικά για όλα τα θετικά μοριακά, από την αρχή της “πανδημίας” μέχρι σήμερα, αμφισβητώντας όλα τα αποτελέσματα αυτά, δηλαδή  όλα  τα “κρούσματα”, δηλαδή  όλα  τα lock down !!!

Φυλάκισαν τον ελληνικό λαό και κατέστρεψαν την οικονομία, με το ούτως ή άλλως για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, όργιο τεστ στον υγιή πληθυσμό και άρα με απλώς θετικά αποτελέσματα στους υγιείς ανθρώπους, ώστε ελάτε τώρα να αποδείξετε ότι έστω αυτά τα θετικά αποτελέσματα, ήταν π ρ α γ μ α τ ι κ ά  !


Α π α ι τ ο ύ μ ε και θα γίνει εγγράφως και επισήμως, για κάθε ένα θετικό αποτέλεσμα:


-το πρωτόκολλο καταστροφής του δείγματος
-κύκλους (ct) στους οποίους ανιχνεύτηκε ο sars-cov-2
-κατασκευαστή του τεστ
-εσώκλειστες οδηγίες του κατασκευαστή
-το πρωτόκολλο βαθμονόμησης με το κιτ που χρησιμοποιήθηκε
-την καμπύλη βαθμονόμησης που εξήχθη κατά την διενέργεια της βαθμονόμησης
-την καμπύλη που αποτυπώθηκε κατά την επεξεργασία του δείγματος

Γιατί φυσικά δεν θα αρκεστούμε σε απλά χαρτάκια και τι θα γράψετε σε αυτά...
Και ελάτε όλοι τώρα να δείτε τι ζητήσαμε από το Ιατρικό Κέντρο Αμαρουσίου, όταν επανήλθαμε μετά την αρχική απάντησή τους, όταν ...μπέρδεψαν τους Γερμανούς με τους Κινέζους.
Το έγγραφο αυτό εστάλη και στο Αγία Όλγα. Απάντηση δεν υπήρξε ούτε από το νοσοκομείο, ενώ έχουν τεθεί μείζονος σημασίας ερωτήματα και ο Γιώργος Βιόπουλος παραμένει, μεταξύ άλλων, σε κλινική κόβιντ. Με τα θετικά αποτελέσματα πλέον που τον έστειλαν εκεί να είναι στον αέρα.
Και μην μας πουν για "ευρήματα" και όλες αυτές τις αηδίες. 
 
Όπως και τα “συμπτώματα” του κόβιντ είναι συμπτώματα πρωτίστως της γρίπης, έτσι και τα “ευρήματα” στους πνεύμονες, στις ακτινογραφίες και στις αξονικές, είναι κλασικά της απλής πνευμονίας.
Υπενθυμίζω ότι η γρίπη ΔΕΝ έχει εξαφανιστεί, όπως η γη εξακολουθεί και γυρίζει και δεν είναι επίπεδη...
 
Συμπληρώνω σε αυτά που θα διαβάσετε, ότι χθες η Κατερίνα Βιοπούλου πήρε κάποια προσωπικά αντικείμενα του πατέρα της. Μέσα εκεί βρήκε τα φάρμακά του για την καρδιά του. Ώστε εγείρεται το μείζον ερώτημα, εάν εξακολουθεί και παίρνει τα φάρμακα αυτά ή έστω κάποια άλλα για την καρδιά. Γιατί όπως έχω αποδείξει, και με επόμενες δημοσιεύσεις θα πέσουν οι σχετικές ...βόμβες με τρομακτικές επώνυμες καταγγελίες, μία βασική παράμετρος του πρωτοκόλλου του θανάτου, είναι η διακοπή της αναγκαίας για την επιβίωση των ασθενών, αγωγή που ελάμβαναν για τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα της υγείας τους, προ της εισαγωγής τους στα νοσοκομεία με “κόβιντ”.
Θέλω να πιστεύω ότι μετά την παρέμβασή μου, δεν εφαρμόζεται το πρωτόκολλο στον Γιώργο Βιόπουλο...
 
Παραθέτω το κείμενο του αναπάντητου μέχρι αυτήν την ώρα email της Κατερίνας Βιοπούλου.
Εξυπακούεται ότι θα δημοσιεύσω την απάντηση του Ιατρικού Κέντρου, όταν και εφόσον αυτή δοθεί... :
 
1) ΠΡΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
 
Σε συνέχεια της αλληλογραφίας μας σχετικά με τα μοριακά τεστ του πατέρα μου Γεωργίου Βιόπουλου, σας αναφέρω τα κάτωθι:
Αναφορικά με το από 9.3.2021 αποτέλεσμα, ενημερώνομαι ότι χρησιμοποιήθηκαν εκκινητές για τα γονίδια Ν/Ε και N/S αντίστοιχα. Δεν υπάρχει διασταυρούμενη αντίδραση με άλλους γνωστούς κορονοιούς και άλλα παθογόνα του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος.
Αναφορικά με το από 12.3.2021 αποτέλεσμα, ενημερώνομαι ότι οι εκκινητές και οι ανιχνευτές στοχεύουν συντηρημένες αλληλουχίες στα γονίδια ORF 1ab και N και δεν έχει παρατηρηθεί διασταυρούμενη αντίδραση με άλλους γνωστούς μέχρι σήμερα κορονοιούς και άλλα παθογόνα του αναπνευστικού συστήματος.
 
Περαιτέρω, αφενός έλαβα το EC Declaration of Con formity του γερμανικού οίκου Convergent , αφετέρου ο κ. ..., Γενικός Διευθυντής του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, βεβαιώνει ότι το δείγμα του Γεώργιου Βιόπουλου ήταν αναμφίβολα θετικό στην ανίχνευση του ιού SARS-CoV-2.
Πλην όμως, όπως σαφώς προκύπτει από τα στοιχεία που έλαβα, για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκε το κιτ και η μεθοδολογία του κινεζικού οίκου AmoyDx , ο οποίος όμως στο εγχειρίδιο χρήσης του, το οποίο δεν μου αποστείλατε αλλά εγώ έχω στην κατοχή μου, ρητά αναφέρεται ότι δεν περιλαμβάνονται όλοι οι κορωνοϊοί και ότι η μοριακή μέθοδος του δεν περιλαμβάνει στον ποιοτικό έλεγχο του πιθανή αλληλοαντίδραση με 3 από τους 6 άλλους κορωνοϊούς.
 
Σας καλώ όπως μου παράσχετε εξηγήσεις στα ανωτέρω και να μου απαντήσετε αν μετά ταύτα εξακολουθείτε και βεβαιώνετε ότι στην εξέταση των δύο δειγμάτων ανιχνεύτηκε αποκλειστικά και μετά απολύτου βεβαιότητας ο ιός SARS-CoV-2, αποκλειουμένου 100% οποιουδήποτε άλλου κορωνοϊου.
Τέλος, σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως των ως άνω αιτουμένων εξηγήσεών σας, σας καλώ όπως μου χορηγήσετε αντίγραφα του πρωτοκόλλου για το σετάρισμα της μεθόδου του κινεζικού οίκου AmoyDx, του πρωτοκόλλου βαθμονόμησης με το κιτ που χρησιμοποιήθηκε, της καμπύλης βαθμονόμησης που εξήχθη κατά τη διενέργεια της βαθμονόμησης, και της καμπύλης που αποτυπώθηκε κατά την επεξεργασία του δείγματος.
 
2) ΠΡΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ
2.1.) Παρακαλώ όπως μου χορηγήσετε φύλλα νοσηλείας, λογοδοσία, εξετάσεις αίματος, εξετάσεις ούρων, καλλιέργειες και αντιβιογράμματα, απεικονιστικές εξετάσεις (ακτινογραφίες, αξονικές, υπέρηχοι), καρτέλα φαρμάκων, καρτέλα ζωτικών, μοριακά τεστ, εισιτήριο, του πατέρα μου Γεωργίου Βιόπουλου.
 
2.2.) Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε αν ο πατέρας μου παραμένει θετικός, και αν με ποιο μοριακό τεστ, πότε έγινε αυτό, και στη συνέχεια να μου παραδώσετε ο δείγμα του τεστ προκειμένου αυτό να εξεταστεί από έτερο εργαστήριο δικής μου επιλογής, άλλως αντίγραφο του πρωτοκόλλου καταστροφής του, να με ενημερώσετε για τα στοιχεία του κατασκευαστή του τεστ που χρησιμοποιήσατε, την απεικόνιση της καμπύλης βαθμονόμησης καθώς και πόσων σημείων είναι η βαθμονόμηση αυτή, και να μου χορηγήσετε αντίγραφο των εσώκλειστων οδηγιών του τεστ. Να βεβαιώσετε σε πόσους κύκλους (CT) ανιχνεύτηκε o ιός, το πρωτόκολλο βαθμονόμησης με το κιτ που χρησιμοποιήθηκε, την καμπύλη βαθμονόμησης που εξήχθη κατά τη διενέργεια της βαθμονόμησης και την καμπύλη που αποτυπώθηκε κατά την επεξεργασία του δείγματος.
 
2.3.) Η παράταση της παραμονής του στην κλινική κόβιντ, στην οποία προφανώς δεν αντιμετωπίζονται κατά τον δέοντα τρόπο για την προστασία της υγείας του τα καρδιολογικά προβλήματα του πατέρα μου, έχει συντριπτικές συνέπειες στην ψυχολογική κατάσταση του πατέρα μου, όπως αυτή αποτυπώνεται στις ελάχιστες τηλεφωνικές επικοινωνίες εμού και της αδελφής μου μαζί του, αλλά και του δικηγόρου μας Νίκου Αντωνιάδη. Μάλιστα, το νοσοκομείο σας μου απαγόρευσε την προηγούμενη εβδομάδα να τον δω έστω για ελάχιστα λεπτά, με όλα τα προβλεπόμενα προστατευτικά μέτρα, εμποδίζοντας την προσπάθειά μου να τονώσω την ψυχολογία του, αναγκαία προϋπόθεση για την ανάρρωση των ασθενών, επικαλούμενοι την επικινδυνότητα και μεταδοτικότητα του ιού, την ίδια ώρα μου παραδώσατε τον ρουχισμό του για να τον πλύνω εγώ στο πλυντήριο της οικίας μου, ενώ είναι προφανές ότι ο ρουχισμός αυτός θα έπρεπε να είναι κατ' εξοχήν μολυσμένος με τον επικίνδυνο, μεταδοτικό και θανατηφόρο ιό.
 
Μετά ταύτα, σας καλώ όπως εγγράφως μου απαντήσετε στα ανωτέρω, καθώς και να αιτιολογήσετε επαρκώς επιστημονικώς, πώς είναι δυνατόν να μου απαγορεύετε να επισκέπτομαι για ελάχιστα έστω λεπτά τον πατέρα μου για τους ανωτέρω λόγους, ενώ μου παραδίδονται χωρίς καμία προφύλαξη τα προσωπικά του αντικείμενα.
Σημειώνω ότι εάν τελικά καταστεί εφικτό να μεταφερθεί ο πατέρας μου σε καρδιολογική κλινική, ο καρδιολόγος που τον παρακολουθεί εργάζεται στο νοσοκομείο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: